Uvjeti kupnje

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

Trgovac je Permoto d.o.o. Labinska 10, 52104 Pula, OIB: 59197129501 .
Putem web shopa www.permoto.hr neregistriranom kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalaze na stranicama.
Cijene su sa PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (HRK).

Naručivanje

Minimalni iznos za narudžbu putem web shopa je =100,oo HRK sa pdv-om ne računajući poštarinu! U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod jer isti nije dostupan na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac najkasnije u roku od 15 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Dostava

Dostava se vrši putem HP ekspress (Hrvatska Pošta) dostavne službe.
Cijena poštarine će kupcu biti zaračunata u iznosu pouzeća (otkupnine)!
Robu dostavljamo na cijelo područje Republike Hrvatske. Trenutno nije moguća dostava u inozemstvo.

Okvirni je rok isporuke od 4 do 10 radnih dana, osim proizvoda za koje stoji po narudžbi ili za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke, dostava na otoke po rasporedu vožnje trajekta. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Rok isporuke počinje od trenutka kada kupac zaprimi potvrdu narudžbe te broj pošiljke.

Dostupnost proizvoda i usluge internetske trgovine
Tvrtka Permoto zadržava pravo u bilo kojem trenutku iz prodaje povući bilo koji proizvod.
Također, tvrtka zadržava pravo promijeniti, pravovremeno obustaviti ili prekinuti pružanje usluge internetske trgovine.

Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo Vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na web stranicama dostavne službe. Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.
Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.
Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ako ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.

Plaćanje

Naručene proizvode kupac može platiti na sljedeće načine:

1. Pouzećem, odnosno gotovinom prilikom dostave paketa na kućnu adresu

2. Uplatom u banci, FINI ili internet bankarstvom ,virmanskom transakcijom

3. Plaćanjem bez fizičkog prisustva u trgovini – kupnjom na daljinu minimalnog iznosa 2.000,00kn kreditnim karticama American Express i Diners od 2 do 12 rata putem web narudžbe. Za autorizaciju prodaje na daljinu potrebno je ispuniti i potpisati obrazac na ovom linku te ovu izjavu i potrebno je priložiti skeniranu osobnu iskaznicu te poslati na e-mail adresu permoto.labinska@gmail.com

* * U slučaju da kupac robu namjerava platiti transakcijom e-bankingom/virmanom minimalni iznos narudžbe je 500,00kn rok za uplatu je 24 sata. Prodavatelj kupcu na mail/fax šalje ponudu za uplatu te je ponuda važeća 24 sata od izrade. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava u roku od najviše 10 dana od dana uplate.

Kupac

Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, doda proizvod u košaricu, popuni vlastite podatke te potvrdi narudžbu slanjem osobnih podataka i prihvaćanjem uvjeta prodaje.

Naručen proizvod plati e-bankingom, virmanskom uplatnicom u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem tj. gotovinom prilikom dostave.

Slike i opisi

Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični stvarnima. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.
Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini.

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravila prikupa proizvoda
Prikupljanje proizvoda vrši se po narudžbenici te će roba biti dostavljena na dostavnu adresu kupca koja je navedena prilikom kreiranja narudžbe.
Kupac se slaže sa sljedećim napomenama:
Prihvaćam da sam odgovoran za upis točnih kontakt podataka i dostavne adrese
Prihvaćam osigurati prostoriju po vlastitom izboru na dostavnoj adresi u koju će se dostaviti naručeni proizvodi.
Ako je prostorija neprikladna za dostavu naručenih proizvoda, dostavljači će isto komunicirati kupcu na licu mjesta.
Ako kupac inzistira da se naručeni proizvodi usprkos upozorenju ostave u neprikladnoj prostoriji,
Permoto kao i dostavna služba u cijelosti se odriču odgovornosti od mogućih nastalih oštećenja zbog neadekvatnog skladištenja proizvoda te će se
isto evidentirati u dostavnici.
Proizvode ću nastojati vratiti u originalnoj ambalaži, neotvorene i nekorištene.
U slučaju odstupanja od originalnog pakiranja proizvoda, prihvaćam Permoto pravila zamjene i povrata proizvoda za otvorene ili sastavljene proizvode.
Obrazac povrata proizvoda mora biti potpisan od strane kupca koji vraća proizvode.
Ako nisam u mogućnosti osobno prisustvovati dostavi, imenovati ću drugu odraslu osobu koja će to učiniti u moje ime
te da će se ta osoba potpisati na obrazac povrata robe koja se predaje dostavljaču.

Pravila povrata i zamjene

Uvjeti pravila povrata i zamjene odnose se na sve proizvode kupljene putem internetske trgovine PERMOTO.
Svaki povrat/zamjena može se izvršiti dostavom proizvoda osobno u PERMOTO trgovinu Pula gdje će se izvršiti zamjena proizvoda iste cjenovne vrijednosti.

Otkazivanje narudžbe

Kupac može otkazati narudžbu u bilo kojem trenutku pozivom na broj telefona 052 881 327 (od 9 do 13 sati) ili slanjem e-maila na  permoto.labinska@gmail.com

Povrat proizvoda unutar 14 dana

Za povrat robe radi promjene mišljenja kupac snosi troškove povrata robe u trgovinu Permoto Pula, rok za povrat proizvoda kupljenih putem web shopa je 14 dana od kupovine.

Pored prava definiranih ovim Uvjetima i odredbama, prema pravilima EU Direktive imate pravo otkazati i vratiti narudžbu u roku od 14 dana, iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja. Troškove povrata proizvoda snosi kupac. Kupac pristaje da će vratiti ne korištene proizvode u izvornom stanju i ako je moguće uz pripadajuće pakiranje. Time se omogućuje prodavatelju da proizvod vrati u daljnju prodaju.
Pravilima povrata kupljenih proizvoda omogućujemo kupcima za slučaj da im kupljeni proizvod iz bilo kojeg razloga ne odgovara, uz račun i originalno pakiranje da proizvod mogu vratiti bez dodatnog objašnjavanja i za njega dobiti puni iznos koji su platili bez troškova dostave kupcu/prodavatelju.

Permoto d.o.o. neće snositi troškove poštarine u slučaju povrata artikla bez jamstva (izuzetak su  slučajevi gdje ovlaštena osoba pod ugovorom servisne službe pregleda i ustanovi nepravilnosti od strane proizvođača) i za artikle koje kupac vraća zbog promjene mišljenja.  Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, pripadajućim priborom i dokumentacijom.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Osjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
*ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva ne računajući poštarinu u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku proizvoda i pismene obavijesti poštom ili e-mailom o raskidu ugovora.

Reklamacija na proizvode bez jamstva

Garancija, tj. pravo na ostvarenje jamstva jedno je od temeljnih prava potrošača. Pravo potrošača na ostvarenje jamstva nastupa odmah po preuzimanju kupljene robe i izdanog računa. Račun je ekvivalentan ugovoru o prodaji te automatski aktivira prava i obaveze nastale u odnosu trgovac/kupac koje se odnose na kupljenu robu.

Nakon slanja/predaje uređaja radi ostvarenja jamstva uređaj se zaprima u prostorijama naše tvrtke i predaje se u servis na dijagnostiku. Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti uređaja nije moguća. Osoblje servisa telefonom ili e-mailom kontaktirat će stranku kako bi je obavijestili je li kvar na uređaju pokriven jamstvom.

Zamjenski artikl nije moguće podići bez pripadajućeg reklamacijskog obrasca koji osoblje servisa izdaje prilikom zaprimanja robe.

Molim vas da detaljno pročitate uputstva vezana uz ostvarenje jamstva kako bi proces protekao sa što manje poteškoća.

Isključenje prava na otkaz ugovora

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju.

Kupcu će biti odgovoreno u zakonskom roku, a sukladno važećim Permoto pravilima.
Odgovornost za materijalne nedostatke rješavati će se sukladno s odredbama Zakona o zaštiti potrošača,
Zakona o obveznim odnosima te ostalim primjenjivim propisima.
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz internetsku kupnju.

Kupac mora ispuniti ovaj OBRAZAC REKLAMACIJE i POVRATA te dostaviti proizvod pod jamstvom i obrazac poštom ili može obrazac i proizvod donijeti osobno na našu adresu Labinska 10, Pula.  Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest.

Reklamacija proizvoda pod jamstvom

Da bi vlasnik ostvario prava na jamstvo prilikom reklamacije dužan je predočiti ispravno popunjen jamstveni list i račun dobiven prilikom kupovine. U slučaju reklamacija na proizvod s jamstvom molimo da nas kontaktirate putem telefona 052 881 327 ili na mail  mail@permoto.hr

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Permoto d.o.o. se obvezuje da neće zlo-upotrebljavati osobne podatke iz obrasca narudžbe.
Osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).
Permoto d.o.o. neće dostavljati niti razotkriti osobne podatke kupca trećoj osobi, osim u slučajevima u kojima tako izričito propisuje zakon te u slučajevima kada je to potrebno za ispunjenje obveza.
Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Permoto d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Permoto d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca tako da prikuplja samo osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje obveza.
Podatke koji se pristupom na internet stranicu automatski bilježe, a nisu osobni podaci (vrste pretraživača, broj posjeta, vrijeme provedeno na stranicama i sl.) Permoto d.o.o. ima pravo koristiti isključivo radi ocjene posjećenosti internet stranice i radi poboljšanja njenog sadržaja i funkcionalnosti.
Permoto d.o.o. informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka te redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške svrhe.
U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan o promjeni obavijestiti Permoto d.o.o. U slučaju promjene o kojoj nije obaviješten, Permoto d.o.o. ne odgovara za bilo kakve nedostatke u pogledu narudžbe odnosno isporuke proizvoda.
Gore navedene odredbe o zaštiti osobnih podataka odnose se isključivo na početnu web stranicu web shop-a permoto.hr te na sve stranice unutar permoto.hr domene, a ne na vanjske stranice na koje upućuju linkovi na permoto.hr domeni, za koje stranice permoto.hr nije nadležan niti odgovoran te za koje stranice permoto.hr ne prikuplja i ne obrađuje podatke korisnika
Osim u slučaju elektronske narudžbe, u drugim slučajevima Permoto d.o.o. neće kupcu slati elektronske poruke ukoliko na to kupac nije izričito pristao.

Način podnošenja prigovora potrošača i sporovi

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Permoto d.o.o.
Labinska 10
52100 Pula
na telefaks broj: 052 881 327

na adresu elektroničke pošte: permoto.labinska@gmail.com

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora

Rješavanje sporova

U slučaju problema, kupac s prodavačem može stupiti u kontakt na broj telefona 052/881327 ili pritužbu poslati emailom na permoto.labinska@gmail.com . Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.

Permoto je svjestan bitne karakteristike potrošačkih sporova nesrazmjera između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je i glavna prepreka potrošača za pokretanje spora pred sudom. Zato nastojimo po svojim mogućnostima rješavati sporove mirnim putem.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Ovim putem Vas upoznajemo na Vaše pravo da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Obavještavamo Vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sprova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem linka:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

Servisni uvjeti

Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem.
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.

Jamstvo

Jamstvo imaju svi motorni i električni uređaji uz koje je kupac pri kupnji zaprimio i jamstveni list ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu pod ugovorom. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Permoto kao trgovac odgovoran je za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima. 1.6. Uvjeti jamstva

Za vrijeme trajanja jamstvenog roka prodavatelj jamči da će uređaj ispravno funkcionirati ako se koristi u skladu sa njegovom namjenom u svrhu za koju je konstrukcijski namijenjen i prema tehničkim uputama za uporabu prije početka korištenja proizvoda kupac je dužan proučiti tehničke upute upute za sklapanje upute za uporabu upozorenja o mogućim opasnostima pri uporabi i popis ovlaštenih servisa

Za kupljeni uređaj tijekom jamstvenog roka osigurano je servisno održavanje i eventualno potrebni rezervni dijelovi u ovlaštenim servisnim radionicama prema priloženom popisu
Za vrijeme jamstvenog roka prodavatelj se obvezuje posredstvom ovlaštene servisne radionice otkloniti sve moguće kvarove za koje se utvrdi da su uzrokovani greškom u materijalu ili greškom u proizvodnom procesu odluku o uzroku kvara donosi ovlaštena servisna radionica a potvrđuje tehnička služba takvi će kvarovi biti otklonjeni a dijelovi zamijenjeni besplatno.

Ako popravak uređaja na teret jamstva traje duže od 10 dana računajući od dana dostave uređaja ovlaštenoj servisnoj radionici jamstvo se produžuje za onoliko dana koliko je trajao popravak ako se popravak ne izvrši u razumnom roku prodavatelj će kupcu neispravan uređaj zamijeniti novim i ispravnim.

Jamstvo na pogonski motor određeno je jamstvenim uvjetima proizvođača motora i reklamacije se podnose servisu pod ugovorom, odnosi se na motore proizvođača Briggs & Stratton, Kohler.

Ostali uvjeti jamstva navedeni su u korisničkom priručniku upute za korisnika

Prava iz ovog jamstva odnose se isključivo na strojeve kupljene na području republike Hrvatske uvezene od strane tvrtke Permoto d.o.o. i moguće je ostvariti ih na području republike Hrvatske.

Jamstvo neće biti odobreno u slučaju

1. Kvarova i oštećenja nastalih tijekom jamstvenog roka a do kojih je došlo uslijed nestručnog rukovanja, neznanja, pogrešne montaže, nepravilne i nenamjenske uporabe
2. Nepravilnog održavanja prijevoza i uskladištenja uređaja, korištenja nepropisnog goriva ili krive smjese goriva, nekorištenja ili nedostatka ulja u motoru te ostalih maziva neophodnih za ispravan pogon i podmazivanje uređaja
3. Rastavljanje, popravljanje ili preinaka uređaja od strane pojedinaca ili servisnih radionica koji za to nisu ovlašteni od strane zastupnika i organizatora servisne podrške u tom slučaju prekida se daljnje jamstvo na taj uređaj
4. Ugradnja ili korištenja ne originalnih to jest zamjenskih dijelova onih dijelova koje proizvođač uređaja nije testirao i odobrio da sa svojim svojstvima karakteristikama i kvalitetom mogu u potpunosti osigurati besprijekoran rad i garantirano učinkovitost uređaja
5. Ako jamstveni list nije potpun ili pravilno ispunjen te potpisan i ovjeren od strane trgovca prema upisanim podacima na jamstvenom listu mora se lako i nedvojbeno povezati ime vlasnika sa serijskim brojem uređaja

Jamstvo se ne odnosi na;

1. Normalno trošenje , tj. dijelove koji se mogu istrošiti normalnom uporabom lanci, vodilice, lančanici motornih pila, glave sa nitima za košnju (flaksom), noževi i ostala sječiva motornih kosa i trimera, kotače kosilica, četkice alternatora i slično.
2. Troškove zbog propisanoga redovnog servisnog održavanja uređaja za vrijeme trajanja jamstvenog roka, zamjene filtera, membrana, brtvi, pogonskih remena i slično, troškove redovnog servisnog održavanja snosi vlasnik uređaja
3. Kako bi nakon kupnje vlasnik uređaja mogao ostvariti svoja prava iz zakona o obveznim odnosima iz zakona o zaštiti potrošača obvezno mora
a) detaljno proučiti sve isprave koje prate kupljeni proizvod jamstveni list deklaracija uputstva za sklapanje i uporabu popis ovlaštenih servisa
b) pridržavati se odredaba tehničkih isprava koje prate proizvod uputstva za sklapanje i uporabu posebice upozorenja o mogućoj opasnosti kojih se mora pridržavati prilikom uporabe uređaja
c) tražiti od trgovca da mu povjeri i potpiše jamstveni list kako bi uz prava iz članka 410 mogao ostvariti i prava iz članaka 423 do 429 zakona o obveznim odnosima.

 

Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.

 

 

 

 

Uvjeti se primjenjuju od 1. siječnja 2017. godine.

Naši podaci:
Permoto d.o.o
Labinska 10 , 52100 Pula
OIB: 59197129501
Žiro račun: HR7424070001118006462, otvoren kod OTP banke d.d.